In prezent este evident ca multe afaceri utilizeaza hartia in fiecare zi. Majoritatea tranzactiilor
si intalnirilor dintre furnizori, proiectati si actionari se bazeaza
pe schimburi de hartie. Odata cu trecerea timpului modul in care
afacerile deruleaza in prezent nu va mai fi eficient. Aceasta era
este considerata a fi una tehnologica. Deci utilizarea de hartie este
inlocuita din ce in ce mai mult cu cu sisteme electronice.
Utilizarea semnaturilor electronice are
legatura cu nevoia de a utiliza timpul cat mai eficient pentru o buna
desfasurare a afacerilor. Semnaturile electronice permit
autentificarea pentru verificarea integritatii si non-repudierii
documentelor. Astfel veti putea sti daca documentele au fost semnate
de catre proprietar. O semnatura electronica este alternativa digitala
a semnaturii de mana. Semnatura electronica este generata de un
calculator, informeaza recipientul cine este proprietarul documentului si daca aceste este o persoana cunoscuta sau nu.
Documentul va fi recunoscut ca original daca este semnat de catre un proprietar recunoscut.
Care este situatia semnaturilor
electronice pe termen lung?
Semnaturile electronice sunt
considerate utile pe termen lung si detin numeroase avantaje fata de
semnaturile de mana. Intr-o lume in care lucrurile se intampla foarte
repede, oamenii isi doresc o solutie rapida si usoara pentru orice
aspect al afacerii lor. Solutia ideala trebuie sa poata permite
autentificarea si verificarea integritatii si securitatii
documentelor si semnaturilor electronice.
Statutul si importanta semnaturilor
electronice in urmatorii 5 ani
Tehnologia semnaturii electronice este
disponibila pe dispozitive mobile si poate fi lansata la orice nivel.
Solutia poate fi locala sau poate fi implementata la nivel
enterprise. Semnatura electronica este lansata in sectorul public si
privat, sistemul de sanatate si asigurari. Tehnologia a fost deja
adoptata de un numar important de banci pentru a imbunatati viteza si
securitatea proceselor cu documente bancare. Acesta tehnologie
eficienta a facut ca sistemele si infrastructurile din sectoarele
amintite sa functioneze mai rapid si mai eficient. Deci semnaturile
electronice vor avea o importanta majora si in urmatorii 5 ani pentru
aceste sectoare si nu numai.
In urma cu 10 ani Electronic Signatures
in Global and National Commerce Act (ESIGN) a adoptat tehnologia
semnaturilor electronice. In prezent, aceste sunt utilizate aproape
in orice domeniu. Avand o sustinere pozitiva,
aceasta tehnologie va fi utilizata si mai mult in viitor. Oamenii si companiile vor implementa noi practici care
sunt in concordanta cu tendintele actuale si de care pot beneficia
cel mai mult. Semnaturile electronice sunt considerate importante
pentru afaceri deoarece ofera valoare modului in care afacerile sunt
desfasurate intr-o lume moderna.
Iata cateva puncte cheie care va vor
arata importanta si utilizarea in crestere a semnaturilor electronice in prezent si in viitor:
- Semnaturile electronice ajuta oamenii si afacerile sa identifice semnatarul documentului. Certificatele digitale va ajuta sa verificati daca utilizatorul este cine sustine ca este.
- Semnaturile electronice ajuta recipientul sa detecteze daca au aparut modificari in documente si daca documentele au fost utilizate in mod abuziv. Aceasta tehnica va elimina posibilitatea de falsificare pe masura ce tehnologia se va imbunatati.
- Proprietarul semnaturii electronice care are acces la parola poate utiliza si controla semnaturile lui. Nimeni altcineva nu poate avea acces la semnaturile lui.
Solutiile oferite de Ascertia va permit sa
semnati electronic documentele emise si transmise in firma dvs. Daca
va doriti o solutie la nivel enterprise, serverul ADSS Server
indeplineste toate cerintele de semnare, verificare si arhivare a
documentelor pe termen lung.
In cazul in care doriti sa semnati
documentele electronice de pe dispozitive mobile (smatphone, tableta,
iPad, iPhone etc) Ascertia va ofera solutia de semnare online
SigningHub.com. Va puteti inregistra gratuit si puteti testa solutia
inainte de achizia unui plan de utilizare.
Alternativ, puteti alege programul PDF
Sign&Seal cu care puteti semna documentele rapid si usor daca
detineti un certificat digital. Aplicatia va este utila daca doriti
sa semnati electronic facturile emise in firma, contractele sau
documentele pe care doriti sa le transmiteti in cadrul licitatiilor
electronic in sistemul SEAP. PDF Sign&Seal va permite sa
deschideti si sa semnati documente SEAP cu extentia p7s si p7m.
Comments
Post a Comment