Chiar dacă instalarea cititoarelor de carduri nu este un proces greu de realizat, problemele de incompatibilitate dintre sistemul SIUI şi cardul de sănătate generează apariţia anumitor erori.
Stim că răspunsul la întrebările dumneavoastră nu vine din partea Casei Naţionale de Asigurări, sau vine prea târziu, fiind necesară întreruperea activităţii.
Pentru rezolvarea acestor probleme vă stăm la dispoziţie oferindu-vă raspunsurile şi soluţiile de care aveţi nevoie. Suntem conştienţi că lipsa unui cititor funcţional în cabinet face imposibilă desfăşurarea activităţii. Depanarea, chiar şi prin înlocuirea unui cititor, poate să dureze câteva zile.
Pentru a vă putea desfăşura activitatea fără întrerupere, vă propunem un plan de service care poate preveni aceste probleme. Prin încheierea unui contract de service odată cu achiziţionarea unui cititor, beneficiaţi de asistenţă gratuită la instalarea cititorului.
Pe lângă aspectele menţionate mai sus, prin încheierea unui contract de service beneficiaţi de:
- un cititor ACR39 (fără tastatura şi ecran) pe care îl primiţi în custodie şi pe care îl veţi putea utiliza în momentul în care înregistraţi o problemă la cititorul cu care lucraţi;
- primiţi gratuit 6 carduri (Card Reader Cleaning Card) pentru curăţarea periodică a cititorului;
- conectare la distanţă prin Ammyy Admin (www.ammyy.com) pentru suport on-line, în cazul apariţiei unei probleme în funcţionare;
- o preluare şi returnare gratuită a unui produs reclamat ca fiind defect;
- înlocuirea produsului defect în afara termenilor de garanţie la un preţ preferenţial;
- contractul poate fi prelungit pentru perioade succesive de câte un an.
Comments
Post a Comment