25 February 2016

Maximizati veniturile din software si reduceti costurile operationale utilizand produsele Gemalto Sentinel – Studiu de caz


Share Button
Suntem multumiti ca platforma Sentinel este imbunatatita cu fiecare versiune si primim regulat noi caracterstici. Utilizam caracteristici relativ noi, cum ar fi transferul licentei de la un utilizator la altul, utilizarea produsului in mod driverless sau license-cloning. Sistemul Sentinel este foarte flexibil, si putem reactiona la solicitarile in schimbare ale fiecarui client si ale pietii in intregime. Platforma este imbunatatita constant si imbunatatirile sunt in linie cu cele mai moderne cerinte si cu nevoile noastre" (Nikolay Beketov – CEO MIKO).

MIKO, partener certificat 1C si dezvoltator de solutii bazate pe platforma 1C, a cautat o solutie pentru un sistem comercial de licentiere care sa ajute compania sa monetizeze produsele software pe intreg ciclul de viata si sa integreze licentierea in back-office pentru a eficientiza procesul de vanzare si livrare. Alegerea s-a indreptat spre solutia Gemalto – Sentinel.

PRODUSUL
Telephone Panel for 1C users”, noul produs de la MIKO, este un produs modern si usor de utilizat care permite utilizatorilor sa plaseze convorbiri telefonice direct din platforma 1C, sa inregistreze convorbirile si sa intreprinda o analiza a acestora indiferent de sistemul de telefonie. Noul sistem permite managerilor sa inspecteze relatia cu clientul si sa consulte discret nivelul superior de management, totul intr-o singura interfata.

Compania a trebuit sa faca fata la provocari. Produsul trebuie licentiat si monetizat pe intreg ciclul de viata si de asemenea sa automatizeze si sa eficientizeze procesele de vanzare si upgrade. Arhitectii noului produs au tinut cont de aceasta realitate si au inceput sa discute solutiile posibile inca din stadiul de dezvoltare.

PROBLEMA
  • monetizarea produsului pe intreg ciclul de viata
  • automatizarea operatiunilor de vanzare
  • integrarea cu sistemele interne de back-office
SOLUTIA
  • Sentinel LDK (License Development Kit)
  • Cheile de protectie Sentinel HL hardware si Sentinel SL software-based
  • Sentinel EMS (Entitlement Management System)
REZULTATE
  • eficientizarea operatiunilor
  • automatizarea proceselor online de vanzare, activare si upgrade
  • imbunatatirea satisfactiei clientilor
  • reducerea cheltuielilor operationale
Solutia
Prima noastra preocupare, atunci cand am cautat o solutie, nu a fost protectia sau licentierea”, declara Nikolay Beketov, CEO MIKO. „A fost mai important sa selectam si sa integram o platforma care ne ofera toate caracteristicile dorite. Platforma trebuie sa ofere posibilitatea de a monetiza produsul pe intreg ciclul de viata.”

Am luat in considerare diverse sisteme de monetizare, inclusiv dezvoltarea interna a unuia si sisteme oferite de competitorii internationali ai Sentinel, dar am selectat solutia Sentinel pentru un numar de motive. Are toate caractersticile de care avem nevoie si are un pret rezonabil. Am luat in considerare faptul ca clientii nostri care utilizeaza 1C, sunt deja familiarizati cu cheile de protectie Sentinel. Echipa de software monetization de la Sentinel a fost foarte cooperanta, atat din punct de vedere profesional cat si personal. Suntem convinsi ca la aparitia unei probleme va incerca sa rezolve totul cat se poate de repede.

In timpul fazei de implementare, MIKO a integrat propriul sistem CRM (1C) cu Sentinel EMS. „Am introdus o singura data datele clientului in 1C si prin apasarea unui buton datele au fost sincronizate cu Sentinel EMS si clientul a fost inregistrat in sistem. Acest lucru economiseste timp si reduce erorile produse in urma introducerii manuale. Acelasi lucru se aplica si in procesul de generare a comenzilor”, spune Beketov.

Produsul software se vinde prin intermediul unui site web. Clientii potentiali pot descarca si evalua gratis produsul MIKO, utilizand sistemul de licente de tip Trial oferit de Sentinel. Clientii, care decid sa cumpere produsul, pot finaliza comanda direct pe site.

Atunci cand este creata o comanda, datele acesteia merg la 1C si apoi la Sentinel EMS. Pe baza cerintelor specificate de catre client in comanda, sistemul defineste automat limitarile produsului (licenta) si tipul de cheie de licentiere: hardware (Sentinel HL) sau software (Sentinel SL). Produsul este creat in Sentinel EMS si copiat automat in 1C. Dupa ce este primita plata, un manager verifica comanda si trimite produsul catre client. Acest lucru poate fi efectuat si automat. Clientul primeste cheia de activare si activeaza sau actualizeaza produsul.

Cu ajutorul Sentinel, toate operatiunile MIKO sunt acum automatizate:
  • primirea comenzii
  • inregistrarea comenzii in baza de date a CRM
  • generarea comenzii
  • primirea informatiilor privind plata
  • expedierea produsului.
Daca este necesara o operatiune manuala, cum ar fi obtinerea cheii de activare, scrierea licentei in cheia de protectie sau furnizarea unei activari offline, aceasta este efectuata in mediul 1C in loc sa fie efectuata intr-un alt sistem cu care angajatii sa nu fie familiarizati.

Rezultate
MIKO licentiaza si monetizeaza produsele software utilizand solutia Sentinel, care impreuna cu sistemul back-office, a automatizat si eficientizat operatiunile sale. Utilizand Sentinel, MIKO este acum capabil sa ofere versiuni Trial ale produselor software, sa accepte comenzi online, sa activeze electronic produsele si actualizarile.

Beketov afirma: „Am avut dreptate in legatura cu calitatea serviciilor Sentinel. In timpul procesului de implementare, toate cerintele aparute au fost solutionate rapid cu ajutorul echipei de suport de la Sentinel. Daca cerintele aparute au fost foarte complexe, echipa de suport la nivel international a fost contactata foarte repede.”

Suntem multumiti cu Sentinel si cu planurile viitoare de dezvoltare”, declara Beketov. „Suntem multumiti ca platforma este imbunatatita cu fiecare versiune, si primim noile caracterstici. Utilizam caracteristici relativ noi, cum ar fi transferul licentei de la un utilizator la altul, utilizarea produsului in mod driverless sau license-cloning. Sistemul Sentinel este foarte flexibil, si putem reactiona la solicitarile in schimbare ale fiecarui client si ale pietii in intregime. Platforma este imbunatatita constant si imbunatatirile sunt in linie cu cele mai moderne cerinte si cu nevoile noastre", afirma Nikolay Beketov.

Despre MIKO
MIKO, cu sediul in Rusia, are expertiza in implementarea sistemelor de management si CRM. Compania are ca principal tel implementarea, instalarea si oferirea de suport tehnic pentru 1C software. Cu un centru de learning certificat 1C, MIKO are personal calificat capabil sa rezolve orice cerinta. MIKO se concentreaza pe solutii care integreaza 1C si telefonie. Compania a lansat solutii compatibile 1C, implementate prin intermediul partenerilor atat in Rusia cat si in intreaga lume. Din 2012, MIKO este distribuitor oficial pentru Plaintel GmbH si solutiile de telefonie Askozias. Din 2014, MIKO distribuie produsele Ipmatika si vinde solutii de telefonie de nivel enterprise sub numele Yeahlink si Yeastar. In 2015, MIKO a devenit 1C Mass Solutions Development Center. Pentru mai multe informatii, vizitati: www.miko.ro

Despre Gemalto Sentinel Software Monetization Solutions
Gemalto, prin achizitia SafeNet, este lider pe piata ofertantilor de solutii de licentiere si management pentru producatorii de software on-premise, embedded si cloud-based. Gemalto Sentinel este marca cea mai de incredere in industria software pentru solutiile de monetizare sigure, flexibile si de viitor pentru software. Pentru mai multe informatii, vizitati: www.sentinel-ldk.intech.ro/

No comments:

Post a Comment