Maximizati veniturile din software si reduceti costurile operationale utilizand produsele Gemalto Sentinel – Studiu de caz
„Suntem
multumiti ca platforma Sentinel este imbunatatita cu fiecare versiune
si primim regulat noi caracterstici. Utilizam caracteristici relativ
noi, cum ar fi transferul licentei de la un utilizator la altul,
utilizarea produsului in mod driverless sau license-cloning. Sistemul
Sentinel este foarte flexibil, si putem reactiona la solicitarile in
schimbare ale fiecarui client si ale pietii in intregime. Platforma
este imbunatatita constant si imbunatatirile sunt in linie cu cele
mai moderne cerinte si cu nevoile noastre" (Nikolay Beketov –
CEO MIKO).
MIKO,
partener certificat 1C si dezvoltator de solutii bazate pe platforma
1C, a cautat o solutie pentru un sistem comercial de licentiere care
sa ajute compania sa monetizeze produsele software pe intreg ciclul
de viata si sa integreze licentierea in back-office pentru a
eficientiza procesul de vanzare si livrare. Alegerea s-a indreptat
spre solutia Gemalto – Sentinel.
PRODUSUL
„Telephone
Panel for 1C users”, noul produs de la MIKO, este un produs modern
si usor de utilizat care permite utilizatorilor sa plaseze convorbiri
telefonice direct din platforma 1C, sa inregistreze convorbirile si
sa intreprinda o analiza a acestora indiferent de sistemul de
telefonie. Noul sistem permite managerilor sa inspecteze relatia cu
clientul si sa consulte discret nivelul superior de management, totul
intr-o singura interfata.
Compania
a trebuit sa faca fata la provocari. Produsul trebuie licentiat si
monetizat pe intreg ciclul de viata si de asemenea sa automatizeze si
sa eficientizeze procesele de vanzare si upgrade. Arhitectii noului
produs au tinut cont de aceasta realitate si au inceput sa discute
solutiile posibile inca din stadiul de dezvoltare.
PROBLEMA
- monetizarea produsului pe intreg ciclul de viata
- automatizarea operatiunilor de vanzare
- integrarea cu sistemele interne de back-office
SOLUTIA
- Sentinel LDK (License Development Kit)
- Cheile de protectie Sentinel HL hardware si Sentinel SL software-based
- Sentinel EMS (Entitlement Management System)
REZULTATE
- eficientizarea operatiunilor
- automatizarea proceselor online de vanzare, activare si upgrade
- imbunatatirea satisfactiei clientilor
- reducerea cheltuielilor operationale
Solutia
„Prima
noastra preocupare, atunci cand am cautat o solutie, nu a fost
protectia sau licentierea”, declara Nikolay Beketov, CEO MIKO. „A
fost mai important sa selectam si sa integram o platforma care ne
ofera toate caracteristicile dorite. Platforma trebuie sa ofere
posibilitatea de a monetiza produsul pe intreg ciclul de viata.”
„Am
luat in considerare diverse sisteme de monetizare, inclusiv
dezvoltarea interna a unuia si sisteme oferite de competitorii
internationali ai Sentinel, dar am selectat solutia Sentinel pentru
un numar de motive. Are toate caractersticile de care avem nevoie si
are un pret rezonabil. Am luat in considerare faptul ca clientii
nostri care utilizeaza 1C, sunt deja familiarizati cu cheile de
protectie Sentinel. Echipa de software monetization de la Sentinel a
fost foarte cooperanta, atat din punct de vedere profesional cat si
personal. Suntem convinsi ca la aparitia unei probleme va incerca sa
rezolve totul cat se poate de repede.
In
timpul fazei de implementare, MIKO a integrat propriul sistem CRM
(1C) cu Sentinel EMS. „Am introdus o singura data datele clientului
in 1C si prin apasarea unui buton datele au fost sincronizate cu
Sentinel EMS si clientul a fost inregistrat in sistem. Acest lucru
economiseste timp si reduce erorile produse in urma introducerii
manuale. Acelasi lucru se aplica si in procesul de generare a
comenzilor”, spune Beketov.
Produsul
software se vinde prin intermediul unui site web. Clientii potentiali
pot descarca si evalua gratis produsul MIKO, utilizand sistemul de
licente de tip Trial oferit de Sentinel. Clientii, care decid sa
cumpere produsul, pot finaliza comanda direct pe site.
Atunci
cand este creata o comanda, datele acesteia merg la 1C si apoi la
Sentinel EMS. Pe baza cerintelor specificate de catre client in
comanda, sistemul defineste automat limitarile produsului (licenta)
si tipul de cheie de licentiere: hardware (Sentinel HL) sau software
(Sentinel SL). Produsul este creat in Sentinel EMS si copiat automat
in 1C. Dupa ce este primita plata, un manager verifica comanda si
trimite produsul catre client. Acest lucru poate fi efectuat si
automat. Clientul primeste cheia de activare si activeaza sau
actualizeaza produsul.
Cu
ajutorul Sentinel, toate operatiunile MIKO sunt acum automatizate:
- primirea comenzii
- inregistrarea comenzii in baza de date a CRM
- generarea comenzii
- primirea informatiilor privind plata
- expedierea produsului.
Daca
este necesara o operatiune manuala, cum ar fi obtinerea cheii de
activare, scrierea licentei in cheia de protectie sau furnizarea unei
activari offline, aceasta este efectuata in mediul 1C in loc sa fie
efectuata intr-un alt sistem cu care angajatii sa nu fie
familiarizati.
Rezultate
MIKO
licentiaza si monetizeaza produsele software utilizand solutia
Sentinel, care impreuna cu sistemul back-office, a automatizat si
eficientizat operatiunile sale. Utilizand Sentinel, MIKO este acum
capabil sa ofere versiuni Trial ale produselor software, sa accepte
comenzi online, sa activeze electronic produsele si actualizarile.
Beketov
afirma: „Am avut dreptate in legatura cu calitatea serviciilor
Sentinel. In timpul procesului de implementare, toate cerintele
aparute au fost solutionate rapid cu ajutorul echipei de suport de la
Sentinel. Daca cerintele aparute au fost foarte complexe, echipa de
suport la nivel international a fost contactata foarte repede.”
„Suntem
multumiti cu Sentinel si cu planurile viitoare de dezvoltare”,
declara Beketov. „Suntem multumiti ca platforma este imbunatatita
cu fiecare versiune, si primim noile caracterstici. Utilizam
caracteristici relativ noi, cum ar fi transferul licentei de la un
utilizator la altul, utilizarea produsului in mod driverless sau
license-cloning. Sistemul Sentinel este foarte flexibil, si putem
reactiona la solicitarile in schimbare ale fiecarui client si ale
pietii in intregime. Platforma este imbunatatita constant si
imbunatatirile sunt in linie cu cele mai moderne cerinte si cu
nevoile noastre", afirma Nikolay Beketov.
Despre
MIKO
MIKO,
cu sediul in Rusia, are expertiza in implementarea sistemelor de
management si CRM. Compania are ca principal tel implementarea,
instalarea si oferirea de suport tehnic pentru 1C software. Cu un
centru de learning certificat 1C, MIKO are personal calificat capabil
sa rezolve orice cerinta. MIKO se concentreaza pe solutii care
integreaza 1C si telefonie. Compania a lansat solutii compatibile 1C,
implementate prin intermediul partenerilor atat in Rusia cat si in
intreaga lume. Din 2012, MIKO este distribuitor oficial pentru
Plaintel GmbH si solutiile de telefonie Askozias. Din 2014, MIKO
distribuie produsele Ipmatika si vinde solutii de telefonie de nivel
enterprise sub numele Yeahlink si Yeastar. In 2015, MIKO a devenit 1C
Mass Solutions Development Center. Pentru mai multe informatii,
vizitati: www.miko.ro
Despre
Gemalto Sentinel Software Monetization Solutions
Gemalto,
prin achizitia SafeNet, este lider pe piata ofertantilor de solutii
de licentiere si management pentru producatorii de software
on-premise, embedded si cloud-based. Gemalto Sentinel este marca cea
mai de incredere in industria software pentru solutiile de monetizare
sigure, flexibile si de viitor pentru software. Pentru mai multe
informatii, vizitati: www.sentinel-ldk.intech.ro/
Comments
Post a Comment