Skip to main content

Protectia pentru software raspunde nevoilor dvs. de monetizare software?


Producatorii de software se confrunta cu schimbari care pot afecta aproape fiecare aspect al modului in care decurg afacerile. Preocuparea lor majora este daca protectia proprietatii intelectuale este optimizata pentru a putea valorifica proiectele desfasurate.

Exista trei aspecte pe care producatorii de software trebuie sa le aiba in vedere astfel incat sa aleaga cele mai bune practici pentru monetizarea programelor software dezvoltate.


In acest articol ne vom ocupa de primul aspect.

Mentenanta programelor software
Primul aspect se refera la mentenanta anuala a programelor software protejate. De obicei, producatorii de software ofera un contract de mentenanta anuala pentru clientii existenti. Producatorii trebuie sa permita clientilor sa aiba acces la suport daca apar erori in versiunea actuala. Aceasta situatie poate duce la urmatoarele intrebari:
  • Cum gestioneaza producatorul de software situatia daca o un anumit client care solicita suport are dreptul sa o faca? Se ia in considerare faptul ca personalul trebuie sa caute manual in diferite inregistrari inainte de a stabili drepturile de suport?
  • Detinerea unui portal de self-service va reduce costurile cu suportul tehnic si va permite clientilor sa acceseze cele mai recente actualizari ale programelor software?
  • Producatorii au o metoda usoara de a obtine o lista cu clientii care nu si-au reinnoit contractul de mentenanta? O lista cu clienti ale caror contracte au expirat sau urmeaza sa expire poate avea o valoare importanta pentru echipa de vanzari.
Utilizarea unei metode de licentiere pentru suportul/mentenanta programelor software dezvoltate va fi de ajutor pentru a putea urmari drepturile clientilor care solicita suport tehnic. Aceasta licenta va fi instalata pe calculatorul clientului si ii va permite sa vada validitatea drepturilor de suport in aplicatia software propriu-zisa. Aceasta licenta este stocata si in Sentinel Entitlement Management System (EMS) in sistemul dezvoltatorului. Astfel dezvoltatorul de software poate vedea direct in EMS perioada in care licenta de suport este valida .

Un alt beneficiu pentru producatorii de software este ca au capacitatea de a obtine rapoarte in Sentinel EMS si pot crea o lista cu clientii a caror contracte de suport expira in perioada urmatoare. Apoi producatorii pot comunica echipei de vanzari sa contacteze clientii pentru a-si reinnoi contractele din timp. In plus, producatorii pot face legatura intre portalul de suport si EMS oferind planuri de suport care pot fi accesate prin intermediul portalului de suport pentru clienti.

Noua solutie de licentiere Sentinel LDK care include Sentinel EMS este oferita de SafeNet raspunde la toate intrebarile de mai sus si nu numai. Sentinel permite dezvoltatorilor de software sa creeze licentele software si sa gestioneze drepturile de utilizare si suport tehnic pentru clienti. In plus, producatorii de software pot beneficia de noile oportunitati, oferind licente flexibile care raspund nevoilor de pe piata.

Comments

Popular posts from this blog

Webinar: Cum abordăm monetizarea software: strategii pentru creșterea veniturilor pe termen lung

Joi 16 Mai 2024, ora 11:00 Notează data și alătură-te evenimentului creat de Thales, un webinar exclusiv, interactiv, conceput special pentru furnizorii de software, producătorii de dispozitive cu software încorporat și companiile SaaS care doresc să-și îmbunătățească afacerea. În cadrul acestei sesiuni, experții în monetizarea software vor discuta despre importanța managementului unificat și a proceselor automatizate. Ei vor explica de ce a rămâne axat pe furnizarea de modele de afaceri complexe este esențial în peisajul digital aflat astăzi într-o evoluție rapidă. Dacă doresti să obți informații despre cele mai bune practici strategice pentru creșterea sustenabila și pe termen lung a veniturilor din software, acesta este un webinar care nu trebuie ratat! Înregistreaza-te astăzi și acceseaza panoul nostru de experți în timp ce vei fi ghidat prin: 1. Utilizarea unui sistem unificat de licențiere Exploreaz ă strategii pentru o singură sursă de adevăr, creând un centru centra...

Cititor contactless pentru carduri RFID (NFC) 13.56 MHz

Acest cititor de card contactless citeste si scrie cardurile mifare rfid 1K. Protocol de comunicatie:  - accepta toate cardurile cu frecventa ceasului de 13.56 MHz (smartcard RFID): - ISO 14443 tip A si B - Mifare 13.56 MHz ISD14443A - Baud rate: 106 Kbps la 6.8 Mbps - Suport pentru protocol Felica - Compatibil cu protocol de card 15693 Securitate: - Chipset cu nivel inalt de securitate - Protectie la scurt-circuit si depasirea tensiunii de alimentare - Mecanism de criptare in firmware - Posibilitate de actualizare pentru firmware Performanta: - Primul VHBR CCID card reader - Primul reader CCID cu procesor de viteza inalta - Incorporeaza tehnologie contactless VHBR (Very High Bit Rates) solicitata de aplicatiile ICAO (International Civil Aviation Organization), cu standard LDS 2.0 Compatibilitate: compatibil cu cele mai utilizate platforme software: Windows, Linux. M...

Cititor card sanatate ACR83 (format APG), V2

Cititorul de card de sanatate ACR83, in forma cunoscuta pana acum, a ajuns la sfarsitul ciclului de fabricatie inca din anul 2019. Va prezentam mai jos varianta actuala a cititorului de card ACR83, care este ACR83 (format APG) APG8201. Acesta se prezinta intr-o haina noua, dar ramane 100% compatibil cu vechiul cititor ACR83. Cititorul de card de sanatate este vandut de unele firme si sub denumirile de ''ACR83 v2 PinEasy - cititor card sanatate cu tastatura si ecran autorizat de CNAS model 2023'' si ''Cititor smartcard ACS APG 8201-B2'' - Cititorul de card de sanatate ACR83 – APG8201 vine intr-o carcasa noua, robusta, fiabila, ergonomica - Afisaj mare - Taste mai mari care usureaza introducerea codului PIN - Prezenta cardului in cititor este semnalata de un sunet - Viteza mai mare de redare a datelor Pentru a avea acces la datele de pe card introduceti PIN-ul de la tastatura cititorului ACR83 (APG8201). COMANDA CITITORUL ACR 83 (for...