Producatorii de software intampina provocari in fiecare zi datorita schimbarilor continue de pe piata. Daca sunteti un producator cu vechime pe piata stiti despre ce este vorba. Aveti dezvoltatori interni si stiti cum sa va vindeti cel mai bine produsele. Totusi piata se afla intr-o evolutie continua. Practicile de consum ale produselor software se schimba de asemenea. Clientii isi doresc sa utilizeze programele software bazat pe functii preferate, ore de utilizare preferate sau pur si simplu bazat pe nevoile personale. Adaptarea continua la nevoile clientilor inseamna sa treceti dincolo de dezvoltarea de baza a produselor software. Acest lucru va obliga sa alocati resurse importante pentru crearea de solutii de licentiere si creare de pachete si drepturi de utilizare pentru programele software. Aceste solutii nu fac parte din activitatea de baza a fimei.
Poate ca sunteti la inceput de drum, aveti idei
minunate cu care sa intrati pe piata, cloud-ul face ca totul sa fie
la un click distanta si inainte sa va dati seama aveti o gramada de
clienti. Va intrebati: ce e de facut? Acesta e momentul in care
apare strategia de monetizare software.
S-ar putea ca o companie mai mare sa va
cumpere datorita numarului de utilizatori pe care ii aveti. Pana sa
faca acest lucru, cum va platiti personalul pentru suportul oferit
produselor dezvoltate? Ce stiti despre motivul pentru care
utilizatorii apreciaza produsele dvs? Utilizeaza toate functiile pe care
le oferiti sau doar o singura functie? Puteti segmenta
acesti utilizatori in anumite grupuri la care sa oferiti diferite
pachete cu preturi diferite? Aveti resursele interne necesare pentru
a rescrie codul sursa, pentru intrebari si raspunsuri, pentru
aprobari interne etc? Daca nu stiti cum sa monetizati efortul dvs,
probabil ca veti pierde o gramada de timp, bani si o mare parte de
piata.
Cum puteti monetiza afacerea dvs?
Atunci cand nu dispuneti de resursele
necesare pentru a satisface in mod continuu nevoile clientilor, sau
daca doriti sa valorificati fiecare functie a produselor software pe
care le dezvoltati fara sa fie nevoie sa interveniti in codul sursa
este recomandat sa apelati la solutie externa.
Care este solutia?
Pachetul Sentinel LDK de la SafeNet va
ajuta sa raspundeti rapid la toate cerintele si nevoile clientilor
fara a fi nevoie sa interveniti in codul sursa al produselor software
pe care le-ati creat. Puteti segmenta clientii in functie de
cerintele si nevoile de consum. Prin intermediul uneltelor oferite de
solutia Sentinel puteti obtine informatii importante despre modul in
care sunt utilizate licentele software distribuite clientilor.
Informatiile obtinute va ajuta sa va adaptati preturile si ofertele
si sa imbunatatiti continuu experienta clientilor.
Solutia cu chei de protectie Sentinel
va permit sa va extindeti afacerea, sa va protejati investitia si
avantajul in fata competitiei.
Comments
Post a Comment