Documentele electronice pot fi semnate simplu si rapid. Mai intai trebuie sa va asigurati ca ati finalizat de editat documentul pe care doriti sa-l semnati. Retineti ca dupa semnarea electronica a documentului nu se vor mai putea realiza modificari. De fapt, imposibilitatea editarii si modificarii continutului documentelor electronice reprezinta o masura de securitate in lumea digitala.
Pentru semnarea unui document electronic realizati urmatorii pasi:
1. Asigurati-va ca detineti un certificat digital care va fi inglobat in documentul electronic.
2. Editati si salvati documentul in forma finala.
3. Aplicatia software PDF Sign&Seal va permite sa transformati documentul creat in format PDF prin intermediul printerului PDF Sign&Seal Make. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa selectati optiunea generala de listare "File" → "Print" si apoi sa alegeti din lista de imprimante "PDF Sign&Seal Make". Dupa listare in format PDF, documentul este gata de semnat.
4. Deschideti aplicatia PDF Sign&Seal.
5. Personaliza aspectul semnaturii prin selectarea din meniu: Signature Design → Add New Appearance
Aspectul poate fi personalizat cu motivul semnarii, data, imagine cu logo-ul firmei.
6. Realizati setarile necesare pentru semnare
7. Dupa ce ati realizat toate setarile puteti alege documentul pentru semnare.
Alegeti optiunea Open si selectati documentul pe care doriti sa-l semnati.
8. Documentul se poate semna prin selectarea din meniu: "Home" → "Sign"
9. Alternativ puteti semna un document cu optiune Drag & Sign
10. Puteti pozitiona aspectul in orice zona pe pagina si apoi apasati butonul cu verde pentru semnare.
Aplicatia PDF Sign&Seal poate semna diferite tipuri de documente, inclusiv documentatie pentru licitatiile electronice din sistemul SEAP cu extensie p7s si p7m.
Comments
Post a Comment