07 October 2013

Cum semnez electronic un document?

Share Button


Documentele electronice pot fi semnate simplu si rapid. Mai intai trebuie sa va asigurati ca ati finalizat de editat documentul pe care doriti sa-l semnati. Retineti ca dupa semnarea electronica a documentului nu se vor mai putea realiza modificari. De fapt, imposibilitatea editarii si modificarii continutului documentelor electronice reprezinta o masura de securitate in lumea digitala.

Pentru semnarea unui document electronic realizati urmatorii pasi:


1. Asigurati-va ca detineti un certificat digital care va fi inglobat in documentul electronic.
2. Editati si salvati documentul in forma finala.
3. Aplicatia software PDF Sign&Seal va permite sa transformati documentul creat in format PDF prin intermediul printerului PDF Sign&Seal Make. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa selectati optiunea generala de listare "File" → "Print" si apoi sa alegeti din lista de imprimante "PDF Sign&Seal Make". Dupa listare in format PDF, documentul este gata de semnat.

4. Deschideti aplicatia PDF Sign&Seal. 

5. Personaliza aspectul semnaturii prin selectarea din meniu: Signature Design → Add New Appearance 

Aspectul poate fi personalizat cu motivul semnarii, data, imagine cu logo-ul firmei.

6. Realizati setarile necesare pentru semnare

7. Dupa ce ati realizat toate setarile puteti alege documentul pentru semnare.
Alegeti optiunea Open si selectati documentul pe care doriti sa-l semnati.

8. Documentul se poate semna prin selectarea din meniu: "Home" → "Sign"

9. Alternativ puteti semna un document cu optiune Drag & Sign

10. Puteti pozitiona aspectul in orice zona pe pagina si apoi apasati butonul cu verde pentru semnare.

Aplicatia PDF Sign&Seal poate semna diferite tipuri de documente, inclusiv documentatie pentru licitatiile electronice din sistemul SEAP cu extensie p7s si p7m. 

No comments:

Post a Comment