Skip to main content

Cat de important este back office-ul in companiile de software?


Image courtesy of watcharakun / FreeDigitalPhotos.net
Tehnologiile software din back office reprezinta o parte integrala din sistemul care sustine o afacere. Totusi, atunci cand compania care utilizeaza un software ERP este chiar o firma de software, sistemele back office esueaza in a oferi suport flexibil pentru situatii critice. Rezolvarile manuale pentru procese au fost acceptate in trecut, ca de exemplu recunoasterea veniturilor din abonamentele pentru licente, reconcilierea drepturilor si lucrul cu un contract pe hartie. Totusi operatiunile de remediere online reprezinta o cerinta cheie pentru multe companii de software.

Conteaza un back office pentru companiile de software? Ar trebui sa intrebam un client care asteapta pentru codul corect de activare dupa ce comanda lui a fost finalizata. Sau ar trebui sa intrebam un prospect care doreste sa stie cat costa un program software si de ce anume are nevoie. In acest timp el primeste raspunsuri diferite de la fiecare persoana pe care o intreaba. Sau ar trebui sa intrebam un partener care nu poate sa finalizeze comanda unui client sau sa raspunda la intrebarile clientului deoarece portalul de licentiere nu detine cerintele corespunzatoare. Back office-ul conteaza si pentru managerii de produs care nu pot raspunde la presiunile competitiei (sau nu pot crea oportunitati noi) cu o noua abordare de licentiere deoarece back office-ul nu poate suporta aceste cerinte sau nu este capabil sa realizeze aceste cerinte pentru mai mult timp.

Operatiunile de licentiere software au impact asupra afacerilor zilnice ale unei companii de software precum si asupra partenerilor, clientilor si chiar actionarilor. Practicile si tehnologiile slabe pot reduce adaptarea de business, pot crea sarcini manuale, pot creste posibilitatea aparitiei erorilor si pot compromite relatia companiei cu partenerii si clientii sai. Majoritatea back office-urilor din companiile de software pot fi imbunatatite.

O parte din provocare este ca intr-o firma exista numerosi actionari dar niciun proprietar. Licentierea si managementul drepturilor au impact asupra tuturor departamentelor: managementul de produs, ingineria, suportul pentru clienti, juridic, vanzari. Totusi majoritatea pot lucra cu procese si tehnologii inferioare pentru a indeplini indicatorii de performanta chiar daca sunt mai putin eficienti decat ar putea fi. Problemele fundamentale ale afacerii, ca de exemplu lipsa unei strategii operationale poate agrava situatia. O tehnologie mai buna nu va elimina disfunctionalitatile.

Vestea buna este ca micile imbunatatiri pot avea un impact major. Pentru a elimina disfunctiile back office-ului, companiile de software trebuie:
  • sa determine proprietarul si sa ofere resurse si recunoastere corespunzatoare
  • sa dezvolte un concept pentru functii ca de exemplu aplicarea conformitatii
  • sa mizeze pe management si sa includa stabilirea unei conexiuni clare intre operatiuni si venituri – fie pierdute sau castigate
  • sa construiasca un cadru comun de tehnologie
  • sa planifice schimbarile continue
Problemele cauzate de suportul redus al back office-ului contribuie la provocari ca de exemplu noi concurenti intrati pe piata, cu mai multe modele flexibile. Aceste provocari le intampina producatorii de software traditional ca raspuns la presiunile competitiei. Pe termen scurt, aceste probleme pot fi ignorate, dar pe termen lung afecteaza fiecare activitate si venit al unei companii de software.

Firma ta detine un back office? Ce fel de provocari intampinati in afacerile de zi cu zi?

Solutia propusa de noi si oferita de SafeNet este Sentinel LDK. Acesta permite firmelor de software sa gestioneze eficient toate operatiunile dintr-un back office, sa-si imbunatateasca afacerea pe termen lung, sa profite de noile oportunitati de pe piata, sa-si construiasca un avantaj in fata competitiei si sa-si creasca veniturile.  

Sentinel LDK poate fi testat gratuit.

Comments

Popular posts from this blog

Webinar: Cum abordăm monetizarea software: strategii pentru creșterea veniturilor pe termen lung

Joi 16 Mai 2024, ora 11:00 Notează data și alătură-te evenimentului creat de Thales, un webinar exclusiv, interactiv, conceput special pentru furnizorii de software, producătorii de dispozitive cu software încorporat și companiile SaaS care doresc să-și îmbunătățească afacerea. În cadrul acestei sesiuni, experții în monetizarea software vor discuta despre importanța managementului unificat și a proceselor automatizate. Ei vor explica de ce a rămâne axat pe furnizarea de modele de afaceri complexe este esențial în peisajul digital aflat astăzi într-o evoluție rapidă. Dacă doresti să obți informații despre cele mai bune practici strategice pentru creșterea sustenabila și pe termen lung a veniturilor din software, acesta este un webinar care nu trebuie ratat! Înregistreaza-te astăzi și acceseaza panoul nostru de experți în timp ce vei fi ghidat prin: 1. Utilizarea unui sistem unificat de licențiere Exploreaz ă strategii pentru o singură sursă de adevăr, creând un centru centra...

Cititor contactless pentru carduri RFID (NFC) 13.56 MHz

Acest cititor de card contactless citeste si scrie cardurile mifare rfid 1K. Protocol de comunicatie:  - accepta toate cardurile cu frecventa ceasului de 13.56 MHz (smartcard RFID): - ISO 14443 tip A si B - Mifare 13.56 MHz ISD14443A - Baud rate: 106 Kbps la 6.8 Mbps - Suport pentru protocol Felica - Compatibil cu protocol de card 15693 Securitate: - Chipset cu nivel inalt de securitate - Protectie la scurt-circuit si depasirea tensiunii de alimentare - Mecanism de criptare in firmware - Posibilitate de actualizare pentru firmware Performanta: - Primul VHBR CCID card reader - Primul reader CCID cu procesor de viteza inalta - Incorporeaza tehnologie contactless VHBR (Very High Bit Rates) solicitata de aplicatiile ICAO (International Civil Aviation Organization), cu standard LDS 2.0 Compatibilitate: compatibil cu cele mai utilizate platforme software: Windows, Linux. M...

Cititor card sanatate ACR83 (format APG), V2

Cititorul de card de sanatate ACR83, in forma cunoscuta pana acum, a ajuns la sfarsitul ciclului de fabricatie inca din anul 2019. Va prezentam mai jos varianta actuala a cititorului de card ACR83, care este ACR83 (format APG) APG8201. Acesta se prezinta intr-o haina noua, dar ramane 100% compatibil cu vechiul cititor ACR83. Cititorul de card de sanatate este vandut de unele firme si sub denumirile de ''ACR83 v2 PinEasy - cititor card sanatate cu tastatura si ecran autorizat de CNAS model 2023'' si ''Cititor smartcard ACS APG 8201-B2'' - Cititorul de card de sanatate ACR83 – APG8201 vine intr-o carcasa noua, robusta, fiabila, ergonomica - Afisaj mare - Taste mai mari care usureaza introducerea codului PIN - Prezenta cardului in cititor este semnalata de un sunet - Viteza mai mare de redare a datelor Pentru a avea acces la datele de pe card introduceti PIN-ul de la tastatura cititorului ACR83 (APG8201). COMANDA CITITORUL ACR 83 (for...