Zicala 'este mai usor sa previi decat sa tratezi' se aplica si in SEO. Un continut de calitate al site-ului este atat pe placul utilizatorilor, care doresc raspunsuri la intrebarile lor repede, cat si al Google. Pentru a evita o penalizare din partea algoritmului Panda, care vizeaza site-urile cu continut de calitate inferioara, trebuie sa incercati sa va diferentiati de competitia pentru cuvintele cheie prin informatie clara si obiect.
Chiar daca considerati ca site-ul dvs. este deja unic si nu are cum sa fie supus unei potentiale penalizari, nu strica sa urmariti cele 23 de intrebari prezente pe blogul Google care au rolul de a clarifica asteptarile Google de la un continut de calitate. Ganditi-va la site-ul pe care il intretineti si raspundeti sincer la aceste intrebari. La final hotarati ce puteti imbunatati pentru a face experienta pe site placuta pentru utilizator si pentru a evita posibile penalizari viitoare.
- Ati avea incredere in informatia inclusa pe site?
- Informatia este scrisa de un expert/ de o persoana cunoscatoare a domeniului, sau este de calitate slaba?
- Site-ul prezinta informatie duplicat, suprapusa sau redundanta pe aceeasi tema sau pe teme similare, dar cu mici variatiuni de cuvinte cheie?
- Ati avea incredere sa transmiteti informatii sensibile (cardul de credit) acestui site?
- Site-ul prezinta greseli de scriere, ortografie sau informatii eronate?
- Temele abordate sunt datorate interesului cititorilor sau site-ul genereaza continut incercand sa ghiceasca ce s-ar putea pozitiona bine in motoarele de cautare?
- Articolele prezinta informatii, cercetari sau analize originale?
- Paginile prezentate in rezultatele motoarelor de cautare prezinta valoare adaugata comparativ cu alte pagini?
- Cat de mult este verificata calitatea continutului?
- Articolele prezinta mai multe puncte de vedere asupra problemei?
- Site-ul este o autoritate recunoscuta in domeniu?
- Continutul este produs in masa sau transmis catre un numar mare de autori sau distribuit intr-o retea larga de site-uri, astfel ca paginile si site-urile individuale nu sunt atent monitorizate?
- Articolul a fost editat cu grija sau pare sa fi fost editat pe fuga?
- Pentru intrebari legate de sanatate, ati avea incredere in informatia de pe site?
- Ati recunoaste site-ul ca o autoritate in domeniu atunci cand i-ati auzi doar numele?
- Articolul prezinta o descriere completa a temei abordate?
- Articolul contine informatie utila sau interesanta dincolo de ceea ce este evident?
- Pagina este tipul de informatie pe care ati salva-o, trimite-o catre un prieten sau recomanda?
- Articolul prezinta reclame in exces care distrag atentia de la continutul propriu-zis?
- V-ati astepta sa vedeti articolul intr-o revista, enciclopedie sau carte tiparita?
- Articolele sunt scurte, fara substanta sau fara informatie utila?
- Se acorda atentie detaliilor de pe pagini?
- Utilizatorii ar fi nemultumiti daca ar vedea pagini din aceasta sursa?
Daca sunteti interesati de evaluarea website-ul pentru a sti ce puteti imbunatati astfel ca acesta sa se bucure de o calitate superioara consultati oferta noastra aici >>
Comments
Post a Comment