20 May 2013

23 de intrebari pentru un site web de calitate

Share Button


Zicala 'este mai usor sa previi decat sa tratezi' se aplica si in SEO. Un continut de calitate al site-ului este atat pe placul utilizatorilor, care doresc raspunsuri la intrebarile lor repede, cat si al Google. Pentru a evita o penalizare din partea algoritmului Panda, care vizeaza site-urile cu continut de calitate inferioara, trebuie sa incercati sa va diferentiati de competitia pentru cuvintele cheie prin informatie clara si obiect.

Chiar daca considerati ca site-ul dvs. este deja unic si nu are cum sa fie supus unei potentiale penalizari, nu strica sa urmariti cele 23 de intrebari prezente pe blogul Google care au rolul de a clarifica asteptarile Google de la un continut de calitate. Ganditi-va la site-ul pe care il intretineti si raspundeti sincer la aceste intrebari. La final hotarati ce puteti imbunatati pentru a face experienta pe site placuta pentru utilizator si pentru a evita posibile penalizari viitoare.

  1. Ati avea incredere in informatia inclusa pe site?
  2. Informatia este scrisa de un expert/ de o persoana cunoscatoare a domeniului, sau este de calitate slaba?
  3. Site-ul prezinta informatie duplicat, suprapusa sau redundanta pe aceeasi tema sau pe teme similare, dar cu mici variatiuni de cuvinte cheie?
  4. Ati avea incredere sa transmiteti informatii sensibile (cardul de credit) acestui site?
  5. Site-ul prezinta greseli de scriere, ortografie sau informatii eronate?
  6. Temele abordate sunt datorate interesului cititorilor sau site-ul genereaza continut incercand sa ghiceasca ce s-ar putea pozitiona bine in motoarele de cautare?
  7. Articolele prezinta informatii, cercetari sau analize originale?
  8. Paginile prezentate in rezultatele motoarelor de cautare prezinta valoare adaugata comparativ cu alte pagini?
  9. Cat de mult este verificata calitatea continutului?
  10. Articolele prezinta mai multe puncte de vedere asupra problemei?
  11. Site-ul este o autoritate recunoscuta in domeniu?
  12. Continutul este produs in masa sau transmis catre un numar mare de autori sau distribuit intr-o retea larga de site-uri, astfel ca paginile si site-urile individuale nu sunt atent monitorizate?
  13. Articolul a fost editat cu grija sau pare sa fi fost editat pe fuga?
  14. Pentru intrebari legate de sanatate, ati avea incredere in informatia de pe site?
  15. Ati recunoaste site-ul ca o autoritate in domeniu atunci cand i-ati auzi doar numele?
  16. Articolul prezinta o descriere completa a temei abordate?
  17. Articolul contine informatie utila sau interesanta dincolo de ceea ce este evident?
  18. Pagina este tipul de informatie pe care ati salva-o, trimite-o catre un prieten sau recomanda?
  19. Articolul prezinta reclame in exces care distrag atentia de la continutul propriu-zis?
  20. V-ati astepta sa vedeti articolul intr-o revista, enciclopedie sau carte tiparita?
  21. Articolele sunt scurte, fara substanta sau fara informatie utila?
  22. Se acorda atentie detaliilor de pe pagini?
  23. Utilizatorii ar fi nemultumiti daca ar vedea pagini din aceasta sursa?
Incercand sa gasiti raspunsuri la aceste intrebari veti reusi sa va analizati continutul materialelor publicate. Totodata puteti incerca sa va imbunatatiti strategia de creare a continutului pentru site.

Daca sunteti interesati de evaluarea website-ul pentru a sti ce puteti imbunatati astfel ca acesta sa se bucure de o calitate superioara consultati oferta noastra aici >>


No comments:

Post a Comment