Skip to main content

Citeste-ma! sau Call to action

Share Button



'Call to action' este acel text care are rolul de a atrage atentia si de a determina cititorii sa realizeze actiunea dorita: sa citeasca mai mult, sa downloadeze un document, sa adauge un produs in cosul de cumparaturi, sa se inscrie la un eveniment etc.

Pentru a avea succes 'call to action' trebuie inserat intr-un loc vizibil fie intr-un paragraf, fie pe un buton si cel mai important trebuie dublat de o oferta cel putin la fel de atractiva ca si mesajul. Cu un 'call to action' plasat la locul potrivit si in contextul potrivit se poate mari considerabil rata de conversie a site-ului.

Ce inseamna locul potrivit?
Fiecare pagina are scopul ei, deci fiecare ar trebui sa aiba asociat un 'call to action'. La urma urmei 'Every web page should have one call-to-action! One without is like a dog without a dog house' (Christina Meehan). In cadrul fiecarei pagini locul optim pentru 'call to action' este cu siguranta in primul ecran al siteului, deoarece cititorii au putina rabdare cu textele lungi si s-ar putea sa nu ajunga niciodata la baza paginii. De obicei 'call to action' pozitionate in centrul paginii au mai mult succes decat cele pozitionate pe margini, dar situatia poate varia de la site la site. Cel mai bine este sa testati ce functioneaza cel mai bine pentru voi, dar nu exagerati cu numarul de 'call to action' pe o singura pagina.

Cum se poate imbunatati un 'call to action'?
  • Utilizati metoda KISS
    KISS - keep it short and simple. Adica creati un mesaj scurt si simplu.
  • Incepeti cu un verb de actiune, un imperativ
    Incercati mesaje ca 'Downloadeaza e-book-ul', 'Citeste articolul', 'Descarca programul', 'Incearca versiunea demo', 'Inscrie-te la concurs'
  • Spuneti ce se afla la celalalt capat al link-ului
    Spuneti-le cititorilor la ce se pot astepta de la un 'call to action': e-book, articol, program, imagine etc
  • Folositi butoane si linkuri vizibile
    Standardul impune ca textul care este asociat cu un link sa fie scris cu albastru si subliniat. Daca nu vreti sa pastrati aceasta conventie, atunci definiti un standard propriu si pastrati-l in intreg site-ul. Folositi butoane mari, cu un aspect 3D, intr-o culoare contrastanta cu fundalul pentru a iesi in evidenta.
  • Puneti un pic de presiune asupra cititorului
    Folositi marci de timp care sa sugereze importanta realizarii actiunii: azi, acum etc.
  • Folositi numere
    Acolo unde are sens folositi numere pentru a atrage atentia asupra unor caracteristici inovatoare (putere, viteza) sau asupra unor premii sau preturi reduse
  • Optimizati pentru SEO
    Adaugati alt text tuturor linkurilor si butoanelor pentru un plus de valoare SEO

Ro Interactive va ofera servicii de consultanta, creare si dezvoltare webdesign si servicii SEO

Cititi mai multe despre oferta noastra >>

Comments

Popular posts from this blog

Webinar: Cum abordăm monetizarea software: strategii pentru creșterea veniturilor pe termen lung

Joi 16 Mai 2024, ora 11:00 Notează data și alătură-te evenimentului creat de Thales, un webinar exclusiv, interactiv, conceput special pentru furnizorii de software, producătorii de dispozitive cu software încorporat și companiile SaaS care doresc să-și îmbunătățească afacerea. În cadrul acestei sesiuni, experții în monetizarea software vor discuta despre importanța managementului unificat și a proceselor automatizate. Ei vor explica de ce a rămâne axat pe furnizarea de modele de afaceri complexe este esențial în peisajul digital aflat astăzi într-o evoluție rapidă. Dacă doresti să obți informații despre cele mai bune practici strategice pentru creșterea sustenabila și pe termen lung a veniturilor din software, acesta este un webinar care nu trebuie ratat! Înregistreaza-te astăzi și acceseaza panoul nostru de experți în timp ce vei fi ghidat prin: 1. Utilizarea unui sistem unificat de licențiere Exploreaz ă strategii pentru o singură sursă de adevăr, creând un centru centra...

Cititor contactless pentru carduri RFID (NFC) 13.56 MHz

Acest cititor de card contactless citeste si scrie cardurile mifare rfid 1K. Protocol de comunicatie:  - accepta toate cardurile cu frecventa ceasului de 13.56 MHz (smartcard RFID): - ISO 14443 tip A si B - Mifare 13.56 MHz ISD14443A - Baud rate: 106 Kbps la 6.8 Mbps - Suport pentru protocol Felica - Compatibil cu protocol de card 15693 Securitate: - Chipset cu nivel inalt de securitate - Protectie la scurt-circuit si depasirea tensiunii de alimentare - Mecanism de criptare in firmware - Posibilitate de actualizare pentru firmware Performanta: - Primul VHBR CCID card reader - Primul reader CCID cu procesor de viteza inalta - Incorporeaza tehnologie contactless VHBR (Very High Bit Rates) solicitata de aplicatiile ICAO (International Civil Aviation Organization), cu standard LDS 2.0 Compatibilitate: compatibil cu cele mai utilizate platforme software: Windows, Linux. M...

Cititor card sanatate ACR83 (format APG), V2

Cititorul de card de sanatate ACR83, in forma cunoscuta pana acum, a ajuns la sfarsitul ciclului de fabricatie inca din anul 2019. Va prezentam mai jos varianta actuala a cititorului de card ACR83, care este ACR83 (format APG) APG8201. Acesta se prezinta intr-o haina noua, dar ramane 100% compatibil cu vechiul cititor ACR83. Cititorul de card de sanatate este vandut de unele firme si sub denumirile de ''ACR83 v2 PinEasy - cititor card sanatate cu tastatura si ecran autorizat de CNAS model 2023'' si ''Cititor smartcard ACS APG 8201-B2'' - Cititorul de card de sanatate ACR83 – APG8201 vine intr-o carcasa noua, robusta, fiabila, ergonomica - Afisaj mare - Taste mai mari care usureaza introducerea codului PIN - Prezenta cardului in cititor este semnalata de un sunet - Viteza mai mare de redare a datelor Pentru a avea acces la datele de pe card introduceti PIN-ul de la tastatura cititorului ACR83 (APG8201). COMANDA CITITORUL ACR 83 (for...