In primul articol despre cuvinte cheie am trecut in revista sursele de inspiratie, alegerea si utilizarea cuvintelor cheie. In acest al doilea articol ne vom concentra asupra cuvintele cheie descriptive (longtailed keywords).
Ce sunt 'long tailed keywords'? Ce avantaje au? Unde le folosim?
Cititi in continuare mai multe despre ele si incercati sa le gasiti o utilizare in viitoarele dvs. campanii SEO.
Longtailed keywords sunt cuvinte cheie mai putin utilizate datorita caracterului lor descriptiv. Principalul lor punct forte rezulta tocmai din acest aspect descriptiv: cu cat cuvantul cheie este mai detaliat, cu atat exista mai putin volum de cautari pentru el iar concurenta scade.
Avand in vedere dezvoltarea tehnologiei inspre interactiunea vocala cu dispozitivele mobile este de asteptat ca si felul in care se realizeaza cautarile sa se schimbe. Astfel de la cautari de baza ca 'solutii tantari' se va ajunge la cautari naturale, apropiate limbajului uman 'solutii naturale impotriva tantarilor'.
Utilizatorii se pot astepta ca aceste cautari sa produca rezultate mult mai bune si mai relevante pentru interesul lor.
In plus, cu ajutorul cuvintelor cheie descriptive, proprietarii de site-uri isi pot cunoaste mult mai bine si mai usor cititorii. Se poate afla mult mai precis ce soi de informatii cauta si in ce faza a procesului de achizitie se afla acestia in functie de cuvintele cheie introduse. Sa continuam cu exemplul de mai devreme: 'solutii tantari' este un subiect vast; nu se poate sti exact daca se cauta locatii de unde se pot cumpara solutii dintr-un anumit oras, daca sunt solutii pentru oameni, plate sau iazuri, daca se cauta compozitia solutiilor sau remedii naturiste. 'solutii naturale impotriva tantarilor' este in continuare un subiect vast, dar rezultatele au fost deja filtrate semnificativ, luandu-se in calcul doar rezultatele care prezinta solutii naturale.
Pe scurt principalele avantaje sunt:
- cresterea relevantei rezultatelor
- o competitie scazuta
- pregatirea din timp pentru viitor
'Longtailed keywords' se utilizeaza ca toate celelalte cuvinte chieie: in titluri, in subtitluri, in text etc. De multe ori sunt mai usor de integrat in cadrul textului decat cuvintele cheie generice, deoarece cuvintele cheie descriptive sunt deja introduse intr-un context, sunt articulate, sunt apropiate de limbajul natural.
Pentru mai multe informatii despre cum puteti sa va imbunatatiti performanta website-ului apelati la serviciile noastre de consultanta in creare website si webdesign. Cititi aici mai multe detalii. >>
Comments
Post a Comment