Oferirea unui numar prea mare de pachete
variate poate fi un dezavantaj
Personalizarea sau customizarea
reprezinta una dintre cele mai importante aspecte ale vietii moderne.
In acelasi timp poate sa fie si una dintre cele mai mari provocari.
Exista si asa-zisul concept de “prea multa personalizare”.
Pentru producatorii si vanzatorii de
software, exista in prezent o multitudine de optiuni pentru creare de preturi,
pachete si distributia produselor software. Prin utilizarea unei
solutii complete de monetizare software ca de exemplu solutia Sentinel de la SafeNet, dezvoltatorii de software pot utiliza tehnici complexe de
licentiere si pot sa creeze pachete variate de software. Aceste
pachete pot include o singura functie sau functii multiple si complexe. In acelasi timp modelele de afaceri pot
varia de la inchirierea bazata pe abonament, pana la modele bazate pe
utilizare. Avand atatea optiuni la dispozitie este important ca
vanzatorii sa tina cont de parerea si cerintele clientilor pentru a
le oferi exact ceea ce au nevoie.
Moderatia este cheia pentru multe dintre afacerile de zi cu zi. Industria de software nu este o
exceptie. Cand vine vorba de crearea pachetelor de software moderatia
este un punct important. Exista 5 aspecte importante de care
vanzatorii de software trebuie sa tina cont atunci creeaza pachete de
software: observare, testare, educare, oferirea transparentei si
contact permanent.
Pasul 1 – Observarea
Observati comportamentul clientilor
prin colectarea datelor importante despre modul in care sunt
consumate produsele. Datele pe care ar trebui sa le colectati includ
caracteristicile care sunt utilizate cel mai mult, care sunt
caracteristicile utilizate in combinatie etc. Bazandu-va pe analiza
datelor, creati pachete mai simple si oferiti-le clientilor specifici
pentru a testa noile teorii.
Pasul 2 – Testarea
Testarea este la fel de importanta.
Atunci cand creati pachete noi de software, oferiti o versiune
“try-before-you-buy" (incearca inainte de achizitie) a noului model pentru a vedea
cum este primit de clienti. Apoi optimizati pachetul corespunzator.
Pasul 3 – Educarea
Este important sa educati clientii in
ceea ce priveste pachetele de software si sa fiti transparenti cu ei
in ceea ce priveste intregul proces de utilizare. Educatia se refera in primul
rand la prezentarea pachetelor. Daca ati trecut printr-o perioada de
testare, ati realizat mare parte din munca. Educati clientii in ceea
ce priveste modul in care sunt facturate produsele.
Pasul 4 – Transparenta
Transparenta poate insemna partajarea
datelor de utilizare cu clientii si crearea de modele post-plata
care sa le permita sa asocieze consumul cu plata.
Pasul 5 – Contact permanent
Nu uitati sa verificati care este
situatia clientilor si daca se afla pe drumul cel mai potrivit.
Inchirierea sau modelele bazate pe utilizare aduc un feedback firesc.
Totusi urmarirea continua va va oferi optiuni de colectare
consistenta a informatiilor despre ceea ce isi doresc clientii cu
adevarat.
Solutia Sentinel de la SafeNet va
permite sa respectati cei 5 pasi amintiti mai sus si sa oferiti
clientilor exact ceea ce au nevoie pentru un produs software. Creati
si protejati pachetele software impotriva pirateriei, a copierii si utilizarii neautorizate. Oferiti functiile solicitate de clienti pastrand
moderatia in ceea ce priveste optiunile incluse in pachete. Clientii
multumiti contribuie la o afacere de succes.
Testati gratuit Sentinel LDK
Sentinel LDK este cea mai noua solutie care va permite sa creati licente si pachete personalizate cu produse software si sa atrageti mai multi clienti prin versiuni trial cu functionalitate limitata. Sentinel LDK poate fi testat gratuit. Aflati mai multe detalii pe site-ul nostru la https://www.sentinel-ldk.intech.ro/
Sentinel LDK este cea mai noua solutie care va permite sa creati licente si pachete personalizate cu produse software si sa atrageti mai multi clienti prin versiuni trial cu functionalitate limitata. Sentinel LDK poate fi testat gratuit. Aflati mai multe detalii pe site-ul nostru la https://www.sentinel-ldk.intech.ro/
Comments
Post a Comment