31 May 2013

Moderatia – un element cheie in vanzarea produselor software


Oferirea unui numar prea mare de pachete variate poate fi un dezavantaj
Personalizarea sau customizarea reprezinta una dintre cele mai importante aspecte ale vietii moderne. In acelasi timp poate sa fie si una dintre cele mai mari provocari. Exista si asa-zisul concept de “prea multa personalizare”.
Pentru producatorii si vanzatorii de software, exista in prezent o multitudine de optiuni pentru creare de preturi, pachete si distributia produselor software. Prin utilizarea unei solutii complete de monetizare software ca de exemplu solutia Sentinel de la SafeNet, dezvoltatorii de software pot utiliza tehnici complexe de licentiere si pot sa creeze pachete variate de software. Aceste pachete pot include o singura functie sau functii multiple si complexe. In acelasi timp modelele de afaceri pot varia de la inchirierea bazata pe abonament, pana la modele bazate pe utilizare. Avand atatea optiuni la dispozitie este important ca vanzatorii sa tina cont de parerea si cerintele clientilor pentru a le oferi exact ceea ce au nevoie.

Sentinel LDK - licentiere software flexibila
Moderatia este cheia pentru multe dintre afacerile de zi cu zi. Industria de software nu este o exceptie. Cand vine vorba de crearea pachetelor de software moderatia este un punct important. Exista 5 aspecte importante de care vanzatorii de software trebuie sa tina cont atunci creeaza pachete de software: observare, testare, educare, oferirea transparentei si contact permanent.

Pasul 1 – Observarea
Observati comportamentul clientilor prin colectarea datelor importante despre modul in care sunt consumate produsele. Datele pe care ar trebui sa le colectati includ caracteristicile care sunt utilizate cel mai mult, care sunt caracteristicile utilizate in combinatie etc. Bazandu-va pe analiza datelor, creati pachete mai simple si oferiti-le clientilor specifici pentru a testa noile teorii.

Pasul 2 – Testarea
Testarea este la fel de importanta. Atunci cand creati pachete noi de software, oferiti o versiune “try-before-you-buy" (incearca inainte de achizitie) a noului model pentru a vedea cum este primit de clienti. Apoi optimizati pachetul corespunzator.

Pasul 3 – Educarea
Este important sa educati clientii in ceea ce priveste pachetele de software si sa fiti transparenti cu ei in ceea ce priveste intregul proces de utilizare. Educatia se refera in primul rand la prezentarea pachetelor. Daca ati trecut printr-o perioada de testare, ati realizat mare parte din munca. Educati clientii in ceea ce priveste modul in care sunt facturate produsele.

Pasul 4 – Transparenta
Transparenta poate insemna partajarea datelor de utilizare cu clientii si crearea de modele post-plata care sa le permita sa asocieze consumul cu plata.

Pasul 5 – Contact permanent
Nu uitati sa verificati care este situatia clientilor si daca se afla pe drumul cel mai potrivit. Inchirierea sau modelele bazate pe utilizare aduc un feedback firesc. Totusi urmarirea continua va va oferi optiuni de colectare consistenta a informatiilor despre ceea ce isi doresc clientii cu adevarat.

Solutia Sentinel de la SafeNet va permite sa respectati cei 5 pasi amintiti mai sus si sa oferiti clientilor exact ceea ce au nevoie pentru un produs software. Creati si protejati pachetele software impotriva pirateriei, a copierii si utilizarii neautorizate. Oferiti functiile solicitate de clienti pastrand moderatia in ceea ce priveste optiunile incluse in pachete. Clientii multumiti contribuie la o afacere de succes. 

Testati gratuit Sentinel LDK
Sentinel LDK este cea mai noua solutie care va permite sa creati licente si pachete personalizate cu produse software si sa atrageti mai multi clienti prin versiuni trial cu functionalitate limitata. Sentinel LDK poate fi testat gratuit. Aflati mai multe detalii pe site-ul nostru la https://www.sentinel-ldk.intech.ro/

No comments:

Post a Comment