Cuvintele cheie se afla la baza oricarui text de succes. Atat cititorii cat si motoarele de cautare urmaresc aceste semnale pentru a stabili daca textul este de calitate si satisface nevoia de informare.
De unde va inspirati pentru cuvinte cheie? Cum le alegeti? Cum le utilizati? Cititi in continuare pentru a afla mai multe detalii despre cuvintele cheie...
Inspiratie pentru cuvinte cheie
- Colegii de echipa
Realizati o sedinta de brainstorming cu colegii si incercati sa va ganditi la ce cuvinte cheie va descriu cel mai bine produsul si compania, cu ce cuvinte ati dori sa fiti asociati, daca ati fi un client ce cuvinte ati utiliza pentru a va gasi produsul/ serviciul. - Prietenii si familia
Pentru a va extinde sursele de informare cereti ajutor din exterior, acceptati si o alta opinie cand vine vorba de obiectul dvs. de activitate. La urma urmei, fiecare client este diferit. Un alt grad de cunoastere a industriei, a produsului, un alt vocabular, toate vor influenta modul de cautare. - Google Analytics si Google Keyword Tool
Daca site-ul functioneaza deja de o perioada de timp atunci puteti apela la datele acumulate in Google Analytics pentru un plus de inspiratie. Puteti apela si la Google Keyword Tool pentru a primi mai multe sugestii de cuvinte cheie legate de cele identificate pana acum. - Comentarii de pe blog
Urmariti atent comentariile lasate de utilizatori pe blog si extrageti cuvintele cheie si din acestea. - Lecturi
Cititi mult si divers: presa, carti, bloguri, brosuri etc. Cititi stiri din industrie sau despre ceea ce va pasioneaza, inspiratia poate aparea in cele mai neobisnuite momente si locuri.
Urmand pasii de mai sus va rezulta o lista lunga de cuvinte cheie, dar nu toate se potrivesc neaparat cu ceea ce va doriti sa exprimati, astfel ca ele trebuie selectate atent.
- In primul rand eliminati cuvintele care nu se adreseaza direct tintei dvs si care nu exprima personalitatea si tonul site-ului.
- Analizati fiecare pagina a site-ului si alegeti pentru fiecare cele mai bune 2-3 cuvinte cheie. Nu exagerati cu numarul de cuvinte cheie pe o pagina.
- Alegeti cuvinte cheie generale, dar nu ignorati si cele descriptive (longtailed keywords)
Odata alese cuvintele cheie, acestea trebuie introduse in pagina in asa fel incat sa se obtina impact maxim. Locurile in care trebuie introduse sunt titlurile si subtitlurile, meta tags si corpul propriu-zis al textului. Indiferent de pozitionarea cuvintelor este important sa nu exagerati cu frecventa acestora sau veti cadea dintr-o extrema in alta, de la a avea prea putine cuvinte cheie la avea prea multe. Excesul de cuvinte cheie poate duce la 'keyword stuffing' iar aceasta actiune nu este pe placul Google. Utilizati cuvintele cheie acolo unde au sens astfel incat textul rezultat sa fie interesant si placut de citit. Pe langa textul propriu-zis, cuvintele cheie se pot adauga si in alt text-ul diverselor elemente: imagini, link-uri, video etc.
Daca doriti sa va lansati un site sau aveti un site, dar acesta necesita o mica schimbare, apelati la serviciile noastre de consultanta.
Mai multe detalii cititi aici>>
Comments
Post a Comment